S daty, která byla odeslána do systému evidence tržeb, již není možné jakkoliv manipulovat. Nelze tedy data dodatečně upravovat, odstraňovat, apod. V případě, že došlo k odeslání datové zprávy s evidovanou tržbou (i v případě "chybné" tržby) a tato tržba byla přijata do systému, nelze ji následně odstranit či změnit. Záznam o tržbě již bude v systému uložen.
Provést storno určitých tržeb je ale samozřejmě možné. V systému evidence tržeb pak bude uvedena "chybně evidovaná tržba" a také provedené storno.
Vrací-li se evidovaná tržba nebo provádí-li se opravy tržby, která již byla odeslána do systému správce daně, postupuje se obdobně jako v případě evidování tržby s tím rozdílem, že tato zadaná částka bude záporná (mínusová položka). Postup se vztahuje na případy vrácení zboží bez uvedení důvodu, při vyřízení reklamace, u omylem zaevidované tržby nebo na případy, kdy byly údaje o evidované tržbě zaslány správci daně před přijetím tržby a zákazník nakonec zboží nezaplatil (nejčastěji půjde o zasílání zboží webovými obchody na dobírku a následné nepřevzetí zboží). Provedené storno není z technického hlediska vázáno na původně zaslanou datovou zprávu (resp. vydanou účtenku).
V případě provedení storna tržby je v systému evidence tržeb uložena jak zaslaná ("původní") tržba, tak i provedené příslušné storno. V detailním výpisu o tržbách jsou zaslaná storna uvedena s mínusem a to v atributu „celk_trzba“, popř. „zakl_dan“.